marți, 31 august 2010

Intrebari si raspunsuri + REZULTATELE VOSTRE

Aceasta postare am realizat-o pentru intrebari din partea voastra cu referire la exercitii, antrenamente, alimentatie sau orice nelamurire puteti avea in legatura cu bodybuilding-ul. Vom comunica prin intermediul acestei postari sau daca intrebarea/raspunsul sunt mai complexe va astept pe yahoo messenger cu id-ul:   fitness.roberto 


Iata unul din cei care mi-a cerut sfatul, si cu ambitie multa si informatii corecte a reusit sa-si imbunatateasca aspectul fizic. Aveti 2 poze cu el inainte si dupa ce sa pus pe treaba. Bravo, continua tot asa!!!!

3 comentarii:

Bizzz spunea...

Salut!Am o nelamurire...ca sa imi definesc abdomenul am voie sa mananc orice in afara de sucuri,dulciuri si prajeli?Fac abdomene de 3 ori pe saptamana si am si antrenamente la fotbal tot de 3 ori pe saptamana.In restul zilelor mai fac tractiuni,flotari si exercitii acasa.

Roberto Luca spunea...

Salut! Exact, renunti la dulciuri si sucuri!! Prajeli nu trebuie eliminate complet!! E suficient sa-l lucrezi de 3 ori pe saptamana. Mai des ar strica pentru ca are nevoie de timp de refacere!! Carbohidratii sunt cheia, trebuie sa mananci mancaruri bogate in carbohidrati dimineata si dupa antrenament, cand ai nevoie de ei cel mai mult! Mai pe seara 0 carbs, pentru ca nu ai nevoie, seara sau inainte de culcare, de energie! Pentru o discutie mai detaliata adaugama pe messenger!!

Unknown spunea...

salut!ma poti ajuta q un program de masa musculara??de 3 zile pe saptamana..ectomorf:D ms

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Stay in Shape | by TNB